Gravad lax ja tack

Alltså nu är jag så där fasligt sugen på gravad lax, ända sedan jag skrev om IKEA och gravad lax igår har jag haft ett begär som jag snarast måste tillfredsställa. Jag förtjänar fan lite dyr, gravad lax nu efter mitt morgonpass på gymmet. Det blev body pump, 30 min löpband avslutat med bastu och en kall dusch.. ja vafan det fanns inget varmvatten på gymmet idag, ve och fasa. Eftersom jag var i Hampstead Heath igår och chillade så tänkte jag spica till det lite idag med att åka till Hyde Park, jag behöver lite stim och stoj. Nu kanske ni tror att jag inte har några vänner eftersom jag spenderar påsken för mig själv, jag känner att jag måste försvara mig. Samtliga mina vänner är bortresta, hos familjen eller med pojkvännen, alla mina vänner har pojkvän, tvi vale säger jag bara, var är alla självständiga kvinnor?! Nähäpp kära vänner, nu ska jag kissa och sen kila iväg på laxjakt.


Bilden har inget med inlägget att göra ,tänkte bara att det såg så tomt ut utan bild. Jag vid Vättern förra våren, ganska exakt ett år sen misstänker jag. Jag tror mina bröst krympt sen dess till råga på allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0