Ytterligare en weekend

Globetrotter som jag ar sa har jag bokat in ytterligare en weekend i min kalender. Jag och Dominika spontanbokade flyg till Madrid i slutet av oktober, jag ska fira min fodelsedag med tapas och sangria! Jag ska traffa mina underbara spanska vanner som jag pluggade tillsammans med i Tyskland, jag langtar redan! Nu ska jag bara ta mod till mig och beratta for min boss att jag behover en semesterdag (hoppas jag har nagra kvar), men det ska nog inte bli nagra problem! Jag alskar att aka pa weekends! Jag spenderar hellre mina pengar pa resor an vaskor fran Marc Jabobs (hos, host).

Nu dundrade min manager in, dags att satta fart. Ingen rast och ingen ro ha det bra i Orebro! Vad tyckte ni om mitt rim? Jag tyckte det var lite torrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0