Wind me up!

Nu sitter jag har igen framfor min dator vid min lilla desk pa jobbet och gar igenom morgonrutinerna, med andra ord dricka en kopp te och surfa. Jag har roffat at mig den storsta bananen jag kunde hitta, vi har en fruktskal pa jobbet och alla far ta endast 1 frukt var men oftast racker inte frukten till alla. Sa nu efter att tagit den storsta bananen i varldshistorien gapar ett stort hal i fruktskalen. Forestall er ett plockepinnspel, dra ut den storsta bananen utan att orsaka bananlavin.

Pa tal om stora bananer sa ar Mark i full fard med att "winding me up" infor imorgon. Det kanns som om det var en hel evighet sen jag sag honom sist sa jag mer an langtar. (Oh hjalp ni skulle sett smset jag fick nyss, jag fick en chock) hoho

Nahapp kara vanner nu blir det nog fan en kisspaus innan jag borjar jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0