Trottnot

Jag tror jag haller pa att do av trotthet idag. Sitter vid min lilla desk pa jobbet och spenderar de sista minutrarna av lunchen med att lasa mailen och blogga. Jag haller pa att langta ihjal mig tills pa lordag da jag flyttar. Jag maste en svang till IKEA, jag maste kopa tacke, kuddar och lakan. Hur tusan ska jag hinna allt? Jag blir morkradd nar jag oppnar men lilla kalender, denna veckan ar absolut proppfull. Till raga pa allt sa maste jag hinna pallra mig ivag till svenska ambassaden pa Lordag och rosta. Oppettiderna pa ambassaden ar ju inte de basta men jag MASTE rosta, det finns inget viktigare an att rosta. Aven om jag inte bor i Sverige vill jag vara med och paverka. Jag dor om de roda vinner, vilken disaster! Jag maste supportra Reinfeldt in i det sista!


Kommentarer
Postat av: petra

finns billiga kuddar och täcken på primark om det är lättare at ta sig dit..

2010-09-08 @ 17:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0