Trip till Slough

Ja alltsa det ar ju inte forsta gangen jag hamnar i Slough nar jag aker till jobbet. Paddington stationen ar inte alltid att lite pa, vore det inte battre att tagen gar fran samma platform varje gang? Man tycker ju att det skulle underlatta i planeringen och for oss resenarer. Det hade ju varit roligare om jag hamnade pa ett snabbtag till Oxford, istallet hamnar jag pa ett snabbtag till Slough. De har inte ens ett Starbucks pa stationen i Slough, och jag som har cravings efter en Chai Tea Latte, typiskt! Men ingen storre skada skedd, det var bara att ta taget tillbaka ett par stationer. Nu ska jag gora morgonrutinerna, dricka te och mala naglarna.

Chipp och hej ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0