Stolt som tupp!

Jag ar sa otroligt stolt over mig sjalv idag, jag har jobbat en manad pa mitt foretag och har redan blivit uppgraderad och fatt nya arbetsuppgifter som jag riktigt langtar efter att fa bita tag i. Antligen far jag arbeta med nagot dar jag har anvanding av min utbildning. Inte visste jag for nagra ar sen nar jag satt pa Mediahuset i Falun och gjorde ett projektarbete i reklamproduktion att den kursen kunde ta mig vidare. Nu tror inte jag att jag fick den nya positionen pa grund av min utbildning, det ar mina egna chefer som skickar mig vidare till andra arbetsuppgifter och jag tror mycket beror pa min positiva attityd och stora leende! Allt hart jobb har lonat sig och jag ar sa otroligt glad! Jag fortjanar verkligen detta..


Kommentarer
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Lodonblogg

Well done tjejen, du ar verkligen jatteduktig :)

2010-09-30 @ 15:05:45
URL: http://www.stinailondon.com
Postat av: chidde

grattis till ditt nya gig! :)

2010-10-01 @ 05:04:56
URL: http://chidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0