Starbucks gor mig fattig

Efter en helg i Dublin har jag insett en hel del grejer.. Jag overlever inte utan vatten! Alltsa ingen overlever val utan vatten men nar jag menar vatten menar jag sjoar, hav och vattendrag. Vill jag se vatten i London far jag ta mig till Themsen, jag gillar Themsen men den fullbordar inte mina behov. Nar jag var pa Irland nu i helgen passade jag pa att fylla mina lungor med frisk luft samtidigt som jag horde vagornas brus.. det var lovely! Jag har aven insett att Chai Tea latte varje morgon pa Starbucks kommer gora mig fattig.. Raknat i pund later allt mycket billigare, raknat i euro sa inser jag hur mycket en latte kostar.. sallan att jag skulle betala 50 kronor for en latte i Sverige, hur gatt det an ar. Hade det inte varit for alla Chai Tea Latte jag dricker i veckan hade jag haft mina pumps fran Louboutin for langesen! Nog pratat om mitt latteberoende.. Helgen pa Irland bestod av vin och goda vanner. Dublin ar en mysig stad men jag skulle inte kunna bo dar, kanns lite for litet for mig. Skont dock att komma bort fran storstaden till landsbygden ;)

Jag har sa mycket att uppdatera er om sa jag vet inte vart jag ska borja sa en smart ide vore att sluta nu. Nar jag har tagit tummen ur och fixat internet sa lovar jag att borja uppdatera!

SEE YA!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Starbucks gor oss alla fattiga tyvarr :-)

2010-10-10 @ 12:13:08
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0