Nu kör vi igen!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering! Jag har bara kännt mig otroligt stressat på sista tiden över allt och inget. Eller inget kanske jag inte kan säga.. Till att börja med så började jag vantrivas i min flatshare, att bo med tre killar är inte enkelt, att bo med folk man inte känner är överhuvudtaget svårt. Men vet ni vad kära vänner?! Jag har hittat en studio flat som jag flyttar in i på lördag! Jag har dock inte tänkt att på där själv iochmed att hyran är onekligen hög, men kära Camilla flyttar in med mig i November. Fram tills dess ska min polska vän Dominika bo med mig i min stora säng =) Vet ni vad det bästa är? WOODEN FLOOR! Inga mattor! När jag flyttat in ska jag visa er bilder!

På jobbfronten är det bara ljust, jag stortrivs på mitt jobb!

På dejtingfronten med Mark går det också framåt. Jag tycker om honom enormt mycket.

På träningsfronten är jag back on track, försöker klämma in 5 pass i veckan. Jag kommer fortfarande att kunna stanna på samma gym även om jag flyttar för jag flyttar inte så långt bort från där jag bor nu. Jag älskar att bo i nordvästra delarna av London. Jag är en east london människa direkt.

Nu vet ni iaf att jag har det bra och jag lovar att uppdatera oftare nu.

Allt löser sig till slut, bara man låter det ta sin tid :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: chidde

kul med uppdatering, du har ju faktiskt en ny lasare nu (me)



kul att du har hittat tillbaka till traningen, 5 pass i veckan ar dock ratt mycket.. men sa lange du orkar halla det kontinuerligt sa ar det super!

2010-09-09 @ 04:50:36
URL: http://chidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0