Ensam mamma soker

Det basta med mitt jobb ar att jag far se alla avsnitt av Ensam mamma soker innan de visas pa TV i Sverige. Jag absolut alskar det programmet! Svensk sommar, karlek och romantik, kan det bli battre? Jaa okej jag kanske overdrev lite, MEN det programmet ger mig lite hemlangtan. Fast inte sa farligt forstas :P

Igar var jag pa min forsta danslektion pa Pineapples dansstudio i Covent Garden. Jag provade Fusion Funk vilket var tamligen en rejal utmaning. Kul men svart! De har sa otroligt manga dansklasser pa Pineapple sa jag vet inte annu vilken dans jag ska fokusera pa, men det lutar at Commercial Jazz och Musical Theatre. Jag alskar mitt aktiva liv men ack sa svart det ar att fa tid med alla vanner jag vill traffa emellanat! Mark ar lite frustrerad over att han hamnar langt ner pa min priolista.. Ni som kanner mig vet att jag inte ar en dejting manniska, men jag gor sa gott jag kan for att lara kanna honom ;) Jag har bokat in honom i mitt schema pa fredag sa den som lever far se. Pa tal om att boka sa MASTE jag boka tid hos Tony & Guy, mitt har behover sig en rejal omgang!

Nu ska jag stanga ner datorn och ga och kissa innan jag aker fran jobbet. Ikvall blir det Body Circuit, ett riktigt svettpass..

Ha en trevlig lill-lordag!

Kommentarer
Postat av: Mary Janes

Hej! Kul blogg! Men vad jobbar du med? Översätter ensam mamma söker? ;) Hur fick du ditt jobb? Har du några tips på budget om man likt du vill prova lyckan i Londres?

2010-09-29 @ 19:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0