Body Combat

Är nyss hemkommen efter ett svettigt Body Combat pass.. eller nää nu ljög jag, jag har hunnit äta sen jag kom hem också. Body Combat har blivit min nya favorit förutom att dagens instruktör var alldeles för slapp. Killen jag dejtar är manager på mitt gym och jag vet inte hur många gånger jag klagat till honom om att instruktörerna är alldeles för slappa. Nä lite skärpning får det vara på dom!

Dagen på jobbet har varit stressig, jag är vanligtvis ganska multi-tasked men min dator är inte det så när jag får order från höger och vänster så räcker jag inte till. Jag fick höra att jag är tämligen rolig när jag är stressad. Jag vet dock inte om det är något bra att vara rolig under stress :P Men allt löste sig till slut och strax ska jag göra mig redo för sängen. Imorgon är det fredag och då vill jag vara extra utvilad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0