Antirynkkräm

Jag använder antirynkkräm i mängder, dagligen med andra ord. Och vet ni vad? Jag tror min hud börjar krympa! Det liksom stramar över pannan, känns som en huvudvärk fast i en mild variant. Antingen är det antirynkkrämen som stramar till min hud och rätar ut rynkorna eller så är det resultatet av att sitta framför en dator 8 timmar per dag. Vad tror ni är mest troligt? Hur som haver så måste jag iaf platta håret nu, måste räta ut tovorna. Jag är i desperat behov av en frisör, när tusan ska jag ha tid med det? När jag blir rik (eller rikare kanske jag borde säga) så ska jag anställa en frisör som trimmar mitt hår en gång i veckan, det växer som ogräs!

Borsta tänderna och sen åka till jobbet! Jag uppdaterar när jag är på jobbet =)
ALMOST FRIDAY!


Jag försöker rynka pannan och jag får bara fram en liten rynka som ni ser. Använder man antirynkkräm dagligen mina kära vänner så behövs ingen botox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0