VIP

Det blev varken IKEA eller Oxford Street för mig idag. Hörde på radion att det var VIP på Oxford street vilket står för "Very Important Pedestrians", detta innebär att Oxford street är stängd för trafik så att fler julhandlare ska kunna trängas på gatan. Det är inte ens första december?! Julhandlar man så här tidigt i Sverige också eller är det Statoil på julafton som gäller? Sven-Ingvars bästa för 59 kr?

Istället tog jag bussen till Hammersmith och strosade runt lite i butikerna där, har tyvärr fortfarande inte hittat några skor utan klack jag vill ha. Ååå vet ni vad jag har gjort mer idag? Jag har städat min lilla lya från golv till tak, det luktar äpple från skurmedlet, det skiner här inne! Har precis sett klart på He is not that into you, underbar film haha. Jag älskar slappa kvällar för mig själv! Nu ska jag gå och beundra mitt blänkande badrum ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Fast det är rätt mysigt med julkänslan inne i stan nu, och i morgon är det första advent! :)

2010-11-28 @ 01:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0