Utmaning

Jag antar utmaningen som jag fick av Lotta, tänkte sysselsätta mig med det tills jag blir trött, jag har druckit alldeles för mycket te och ätit alldeles för många shortbread fingers. Allt jag behöver göra är att svara på dessa 50 frågor, efter det kommer ni veta allt om mig mohaha.

1. Hur gammal är du om fem år? 29 (hoppas det inte går allt för fort, HJÄLP!)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Anne, min tyska bratwurst :P

3. Hur lång är du? 161 cm. Jag är en smurf, tre äpplen hög.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Harry Potter and the half blood prince. Måste ju fräscha upp minnet inför världspremiären av the deathly hallows part 1 på fredag..

5. Vem ringde du senast? Jag ringde Graham som jobbar i transmission på mitt jobb. Haha ja det säger väl själv hur ofta jag ringer. Hallå, det finns ju facebook!?

6. Vem ringde dig senast? Min kära vän Tessan ringde mig på skype ikväll =)

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Hold on, jag måste hämta mobilen... Det senaste sms:et lyder "I just thought you could be abit more mature about it. Thought you was better than that" Jaaa alltså jag dumpade Mark för att jag kände att han inte var tillräckligt bra för mig, höhö.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Vill jag något snabbt så ringer jag, man får inte ut lika mycket information ur ett sms..

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda. Alla skiljer sig väl nu för tiden?

10. När såg du senast din mamma? Hmmm.. jag tror jag skymtade henne i somras..

11. Vilken ögonfärg har du? Ljusgröna

12. När vaknade du i dag? 09.30

13. Vilken är din favoritjulsång? All I want for christmas is you

14. Vilken är din favoritplats? Åh hjälp, vilken svår fråga! Jag har hundra favoritplatser men tror jag måste säga Embankment, när jag ser Big Ben, House of Parliament, London Eye och Themsen känner jag mig levande.

15. Vilken plats föredrar du minst? Tunnelbanan under rusningstid (speciellt när man måste stå i klackar)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Frågar ni mig den frågan?! Jag som byter planer lika snabbt som en orm ömsar skinn. Jag tror jag tröttnat på storstadslivet och flyttat till fårfarm på Irland.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Håriga armar under sängen som tar tag i dina ben när du ska hoppa upp i sängen.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jag skrattade åt mig själv som vanligt.. måste varit när jag i fredags råkade säga högt och tydligt "Say my name *****" till en av mina chefer.

19. Hur stor är din säng? Tillräckligt stor.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Vad är en bärbar? Jag har en laptop. En knätröja.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på situationen. Ibland är jag så full så jag somnar med både skor och jacka på. Ibland ligger jag naken i någons famn. Det förstnämnda händer oftare än det sistnämnda.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två + två, mina bröst räknas väl som kuddar?

23. Hur många landskap har du bott i? Två, Småland och Dalarna

24. Vilka städer har du bott i? Städer?! Jag är från landet! Förutom det har jag bott i Falun, Borlänge, London och Heilbronn.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? STRUMPOR! helst raggsockar.

 

26. Är du social? Ja, jag är ganska social men jag älskar nog mitt egna sällskap mest av allt!

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys i alla smaker!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Hallonkräm!

29. Tycker du om kinamat? Föredrar thai faktiskt =)

30. Tycker du om kaffe? Nä, usch och blä! Jag gillar cola light.

31. Vad dricker du till frukost? Te!

32. Sover du på någon särskild sida? Med näsan mot väggen.

33. Kan du spela poker? Jag kan spela klädpoker. Vem vill vara med?

34. Tycker du om att mysa? Dumma frågor kräver inga svar.

35. Är du en beroendemänniska? Beroende av vad? Jag är beroende av chai tea latte och shortbread fingers. Är det ett bra svar?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, eller känner å känner. Jag hade en klasskompis en gång i tiden som fyller år samma dag.

37. Vill du ha barn? Nej, jag klarar mig utan.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, norska, lite danska, lite tyska lite spanska, lite franska, lite italienska, lite arabiska.. haha jag är en sån där människa som kan lite fraser av alla språk. Jag kan beställa ett glass vitt på 6 språk. Det är allt jag behöver veta haha.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Att titta på havet och känna doften, men jag föredrar att simma i bassängen. Jag gillar inte saltvatten och jag är rädd för alger.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor!

42. Äger du dyrbara smycken? Kan jag väl inte berätta? Vem vet, ni kanske kommer och gör inbrott hos mig.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Ensam mamma söker!!!!!

44. Kan du rulla med tungan? Japp.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Får jag säga mig själv?

46. Sover du med gosedjur? Det ligger en enorm tiger på sängen.

47. Vad har du för ringsignal? Keep on walking med Salem

48. Har du kvar klädesplagg från när du var liten? Nä, jag är för tjock för dom.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Jag sitter här i mitt supersexiga, röda nattlinne i satin ;)

50. Flirtar du mycket? Jag kan inte sluta flirta! Allra helst flirtar jag med personer jag inte borde flirta med så som andras pojkvänner och chefer.

 

Nu goda vänner är jag trött =)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0