Slitsam dag

Det har varit en minst sagt slitsam dag på jobbet idag. Då menar jag inte i arbetsvolym utan kommunikationssvårigheter. Vart man än hamnar så kommer man alltid träffa på människor som man inte fungerar till 100 procent ihop med. Trots det kan man ju ändå försöka att vara lite professionell på sin arbetsplats, man ska kunna acceptera lite feedback och konstruktiv kritik utan att skapa drama och såra sina kollegor. Tyvärr fungerar det inte alltid så. Hur som haver så sitter jag här alldeles proppmätt efter världens största portion laxpasta som jag slängde ihop, jag skulle inte ätit den sista portionen. Usch tror jag måste slänga mig på sängen ett tag och jäsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0