Oh dear

Kära läsare, gissa vad som hände mig i morse?! Jag hade stängt av alarmet i sömnen och försov mig, vaknade 7.30 då jag vanligtvis går till tunnelbanan. Så det blev varken frukost eller välbehövlig dusch för mig i morse. Snabb som jag är så kom jag bara 30 min försent, ingen större skada skedd med andra ord, jag har ju hunnit med allt jag behövde göra ändå.. Så som att se sista avsnittet av Ensam mamma söker. Vill ni veta vilka killar som blir valda?! höhö det säger jag inte ;) Missa inte sista avsnittet på söndag!

Kvällen har spenderats på Westfields shoppingcenter, jag hade tänkt att köpa jeans och skor utan klack. Jag kom hem med två klänningar istället som på bästa sätt bärs upp med klackar. Jag måste sluta använda klackar varje dag, det kan nog inte vara bra för kroppen. Snygga ben får man iaf :P Funderar på att åka till IKEA imorgon och köpa adventsljusstake och julmust, alternativt åker jag till Oxford Street och shoppar julklappar (till mig själv). höhö

Nu ska jag faktiskt ta och sova lite, är helt slut!


Jag bjuder på en onekligen gammal bild

Kommentarer
Postat av: becca

Jag saknar fan dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-27 @ 00:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0