Mot Hampstead

Fy tusan vad ni är elaka! Varför har ingen berättat för mig att jag bor endast 13 min från Hampstead Heath? Hade jag vetat det så hade jag ju åkt dit för längesedan, nu är jag riktigt besviken på er. I min värld finns bara tunnelbanekartan, varför har ingen sagt att overgrounden är mycket smidigare? Ni förtjänar fan inte att vara mina läsare längre ;)

Nu blir det lördagspromenad i Hampstead Heath! Älskar den parken! Jag tycker det är så otroligt skönt med lite egen tid emellanåt så denna dagen ska jag ägna åt mig själv och mitt egna välmående =)


13 minuter! Det är inte klokt vad nära jag bor! I Londonavstånd är det där lika med runt knuten :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi. Vi har också nära med overgrounden dit, upptäckte jag också nyligen. :D Helt perfa. Fast jag har inte heller varit där än.

2010-11-13 @ 15:48:36
URL: http://lindaoerik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0