LÄNGTAR!!!!

Aaaaaaaa jag håller på att dö av längtan! Jag kan knappt bärga mig! Jag vill att det ska vara fredag nu! 6 more days to go. Kan ni gissa vad jag ska göra? Inte? Det är världspremiär för Harry Potter såklart era stollar! Jag sitter just nu samtidigt som jag äter lunch ochh ser på HP och halvblodsprinsen (eller jo jag har ju förstås en liten bloggpaus). Kände jag var tvungen att färska upp mitt minne lite. Det ska bli så spännande, jag kommer knappt ihåg vad som händer i sista boken. Nog pratat om Harry, nu ska vi prata om mig. Höhö jag skoja bara.

Veckan som gått har bestått av hittills 5 träningspass.
  • Tisdag - simmning
  • Onsdag - Body circuits
  • Torsdag - Body combat
  • Fredag - spinning
  • Lördag - Body pump
Nu när jag ser det så här så blir jag otroligt nöjd över att jag lyckades få till en bra och varierad träning. Bra jobbat! Jag tycker det är viktigt att variera träningen så att hela kroppen får arbeta, och hjärtat framför allt. Imorgon blir det boxning, bra avslut på en bra vecka =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa, vad jag längtar! Harry Potter! Åh, så spännande! Hoppas den är mycket bättre än förra, för den var ju inte ens i närheten av boken..

2010-11-13 @ 20:52:55
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0