lalalala bamba

Är nyss hemkommen från ett svettigt pass i zumba, jävlar vad ja rockade röv och skakade tuttar! Vart dock så jävla irriterad på två manhaftiga och mörkhyade kvinnor som vägrade flytta på sig så att jag kunde få en skymt i speglarna. Jag såg så liten och blek ut där jag stod hopklämd mellan dom. Må så vara att jag är liten och blek men lite hänsyn får man väl ändå visa. Tror ni inte att en vit tjej kan skaka på rumpan lika mycket som en mörk? Hah då har ni inte sett mina moves. Min starkaste sida är dock salsastegen, man skulle nästan kunna ta mig för latino. Jag för fortfarande bakfull i morse när jag vaknade men nu är jag på topp igen! Dock ska jag inte dricka alkoholhaltiga drycker på ett tag, usch och fy!


Kommentarer
Postat av: fia

Tyvärr missade du julmarknaden :( jag hoppas de ska ha något luciatåg eller så, vet du hur det är med den saken? :) vart i London bor du? Åh ja, det där med lönen har självklart hänt även mig. Det är verkligen nackdelarna med aupair jobbet..

2010-11-23 @ 13:04:36
URL: http://ingridsofiaflyckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0