Härlig morgonjogg!

Jag började min morgon kl 05.30 på bästa möjliga sätt, jag började med en 30-minuters joggingrunda. Det var bara jag, mörkret, vinden och prasslande höstlöv. Har inte sprungit på ett bra tag så jag vart lite förvånad över hur lätt det kändes i benen, de bara flög fram trots min träningsvärk i rumpan från gårdagens boxercise. Ja nu undrar ni hur tusan man får träningsvärk i rumpan av att boxas men trust me man använder inte bara armmuskler i boxning ajajajajaj.

Jag ber tusen gånger om ursäkt för att inte ha uppdaterat efter min resa till Madrid men i ärlighetens namn så tog det en vecka för mig att återhämta mig men nu är jag tillbaka på rätt spår igen =) Förra måndagen åkte jag till jobbet direkt från flygplatsen, sov inte en blund på hela natten då vi drog direkt från festen till flygplatsen. Jag var underbart trött den dagen med andra ord. När jag drog fram en red bull ur väskan sa min chef att ajdå det här kommer inte sluta bra..

Nu ska jag platta håret! Ikväll lovar jag att bjuda på lite bilder från Madrid =)


Är man i Spanien måste man ju givetvis ta bild med en palm ;) Men som ni kan se på min klädsel så var det ju inte direkt någon värme i Madrid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0