Handtvätt

Varför i sjutton gubbar besvärar jag mig själv med att köpa kläder som kräver handtvätt? Det tar upp onödigt mycket av min tid.


Kläder med handtvättslapp borde förbjudas!

Just nu är jag i full färd med att färsöka förstå var fan London city airport ligger. Vart ligger den, någon som vet? Enligt hemsidan ligger den ett stenkast från Canary Wharf. Hur får en flyplats plats mellan alla stora skyskrapor? Jag ser inte ens några landningsbanor på google earth.. Landar flygplanen i Themsen? Jag ska åk dit nästa helg på utflykt.

På tal om utflykt så har jag och Anne spenderat denna regniga söndag på Science Museum, National history museum och Starbucks. Jag köpte en Gingerbread latte, varför inbillade jag mig att den skulle vara god? Den smakade ju kaffe! Nä tacka vet jag chai tea latte.
PANIK, jag måste smörja in mina händer med handkräm, de blev torra efter allt tvättmedel.


Jag bredvid isrinken utanför National history museum.


Anne banan!

Kommentarer
Postat av: Lollo

tjooo!

Men hallå, inte vara sån. Du byter vid Canary Wharf och tar DLR tror jag mot London City Airport! Har dock aldrig varit där. När det gäller handtvätt så skulle jag våga tvätta i 30 grader om jag vore du. Vet att de flesta maskiner har 30 grader med en handtvättsymbol på/oavsett så sliter det mindre...

2010-11-14 @ 23:31:39
URL: http://lolous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0