Hampstead Heath

Åh nu känner jag mig så där kär igen! 3 timmars promenad blev det bland höstlöven i Hampstead Heath, den parken är ENORM, massa små stigar överallt. Jag älskar att känna doften av fuktiga höstlöv. Jag är som en hund när jag befinner mig i en stor park, jag får spring i benen och blir allmänt lycklig. Kan man ens kalla Hampstead Heath för en park? Skog kanske passar bättre? Ända sedan jag bodde första gången i London har jag haft en liten förkärlek till Hampstead tack vare en guidad tur som jag och min vän Emma tog där. Ååå om jag ändå vore miljonär! Då hade jag köpt ett hus där utan tvekan. Promenaden avslutades med en Chai tea latte från Starbucks, den var extra god idag.







Om jag inte kan få ett hus i Hampstead så kan jag väl ändå få mig en liten bänk till min ära när jag har dött? "In memory of Lady Angelica Karlsson who loved the smell from the autumn leaves in this park"

Nu ska jag sippra i mig en kopp te och surfa runt lite! Kan hända att jag slänger upp lite mer bilder från min dag senare =)


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Haft en bra lördag?=)

2010-11-13 @ 23:17:43
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag saknar dig! Fint med löv och höst. Kommer du hem i jul?!

2010-11-13 @ 23:23:24
URL: http://www.knutscaroline.wordpress.com
Postat av: Malmöstina

Mmm.. detta är definitivt det svåraste med mitt distansförhållande med London.

2010-11-14 @ 19:54:55
Postat av: Linda

ååh ser superfint ut! Jag måste dit snart, innan hösten är över!

2010-11-17 @ 21:53:38
URL: http://lindaoerik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0