Gud, jag kräks snart

Jag blir aldrig bakfull, jag är en sån person som inte har några som helst problem med att gå ut och springa eller gå till gymmet dagen efter en hård partykväll. Den personen finns inte längre kan jag be att få tala om. Jag har legat på sängen hela dagen, kan inte röra en fena! Jag var på en kollegas födelsedagsfest igår på LPVO bar i Soho där alkoholen flödade. Hennes finska vän tyckte vi skulle fira födelsedagen på finskt vis, med andra ord dricka oss redlösa, han bokstavligt talat laddade upp bordet med vin som senare byttes ut mot tequila shottar. Jag mådde fruktansvärt dåligt efter det där kalaset så på vägen hem i en skumpande nattbuss klarade inte min mage att hålla allt nere så jag var tvungen att snabbt hoppa av bussen ca 10 minuter för tidigt och vända magen utochin. Fan jag borde lära mig att alltid ta sällskap med någon hem eller ta en taxi, fan det kan va farligt att vimla runt på klackar men jag hade sån oerhörd tur inatt. Världens trevligaste kille kom fram till mig där jag stod där hulkandes och eländig, jag måste sett för jävlig ut. Jag tror minsann det var Gud som skickade en ängel till mig, vet ni vad han gjorde? Han stoppade in mig i en taxi och gav chauffören pengar och bad honom ta hand om mig och köra mig hem. Jag önskar att det fanns fler människor som han i denna värld. Jag fick nytt ett sms av honom där det står att jag är så otroligt söt och att han vill jättehjärna träffas nån dag.. Jag antar att jag är skyldig honom en middag iaf..?


I m dead!




Kommentarer
Postat av: chidde

nar jag gar hem fran jobbet pa helgerna sa undrar jag alltid var alla spyorna kommer ifran, det finns alltid minst 1 runt varje horn och busshallsplats



nu vet jag att minst en av dem tillhor dig, varje gang jag gar forbi nat liknande sa ska jag tanka pa den har bloggen, Angelica "mind the vomit" Karlsson :)



Chidde

2010-11-22 @ 05:37:54
URL: http://chidde.blogg.se/
Postat av: Jens

Ofan, jag var ocksa dar i samma sallskap, om det var Annas fodelsedag du menar? Det var ett fylleslag utan dess like.

2010-12-21 @ 01:16:37
URL: http://www.theharcourt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0