Gå i ide

Näe jag har inte ens en bra anledning till att inte blogga, förutom att vintermörkret gör att jag helst vill gå i ide. Jag vill ha snö och en stjärnklar himmel! Tusan jag tror jag bor på fel plats på jorden. (ååå jag kom på i skrivande stund att jag hade shortbread fingers i köket så jag skuttade glatt ut till köket och hämtade två stycken) De är ju så jäkla goda! Hur som haver så händer det tyvärr inte så mycket just nu, jag jobbar, går till gymmet, äter, sover och så ser sedan alla veckodagarna ut :P Jag får ju mitt sociala liv på jobbet så jag har ju knappast behov att att träffa folk efteråt "lalalala"

Jag lovade er en liten bildbomb från Madrid häromsisten så håll nu i hatten och dra fram godispåsen för nu blir det åk av! (bäst att hämta fler shortbreads)


Spare som change please! Resan började ju bra. Först fick vi böta 35 pund på tåget till flygplatsen för att vi inte hade några giltiga biljetter, sedan höll vi på att missa flyget på grund av att vi var sugna på frukost på Starbucks, väl framme i Madrid fick vi sitta och vänta på Alfredo i all avighet på tunnelbanestationen. Livet som uteliggare varade dock inte länge.


Alfredo tog oss till den lokala matbutiken, där hängde grisarna på rad minsann. Vi tog oss en liten smakbit och fy fan rent ut sagt, jag har nog inte smakat något mer osmakligt. Dels kanske på grund av att köttet skärs direkt från benet, jag vill helst inte se en grisfot..


På kvällen blev det partaj! Jag var måttligt trött ska jag säga er. I London stänger nattklubbarna klockan 3, I Madrid går man ut klockan tre och kommer inte hem förrens kl 7. Kanske är därför de har siesta :P


Matadoren! På lördagen på min födelsedag besökte vi tjurarenan för en liten oktoberfest =) Eller STOR kanske jag borde säga!


Jag gillar inte öl så trots att jag är på ölfest så dricker jag vin, serverat i plastkopp.


Det blev en liten smutt enbart i syfte att få till en bra oktoberfestbild. Usch och tvi!


Bonitas!


Fyllebild hej och hå!


Det kommer fler bilder imorgon! Mina ögon håller på att slås igen nu känner jag! Vad jag ville säga med de här bilderna var att det var så otroligt kul att få träffa mina spanska vänner från min studietid i tyskland =)

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0