Dear all

Gomorron på er alla! Jag bestämde mig för att inte ställa alarmet igår så att jag kunde sova ut och vakna helt utvilad. Att vakna 9.30 är ovanligt sent för mig. Tur att jag vaknade i tid så att jag inte skulle missa mitt boxningspass som börjar kl 11. Nu befarar jag dock att jag åt lite för mycket gröt, hoppas den hinner smälta någorlunda <---- (är det där ett ord?) innan det är dags att dra på boxhandskarna. Jag är jättepåverkad av vad jag äter innan träning, äter jag för nära inpå passet så känner jag mig alldeles tung, jag tränar hellre hungrig än mätt om jag får välja. Äter jag ett äpple innan tung träning känns det som att jag ska kräkas. Äter jag dåligt med mat dagen innan träning går det inte heller så bra. Igår åt jag pasta, jag äter kanske pasta 1 gång varannan vecka men jag borde äta det oftare för satan vilken energi jag får. Idag har jag en känsla av att jag kommer ge 110% på boxningen, tack vare pastan höhö. Summan av kardemumman är att det är viktigt att veta vad man borde och inte borde stoppa i sig i syfte att nå goda resultat med sin träning. Nu bjuder jag på lite Hampstead Heath bilder istället för att babbla ;)



Ser ni min lilla stuga där i buskagen?! Där vill jag bo, mitt i heathen :P




Jag hittade till Kenwood house när jag var ute på min promenad. Vackert! Vilken film har scener från den här platsen?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Angelica! Finfina bilder! Visst spelade Anna Scott i Notting Hill in en film vid Kenwood House?



Har utmanat dig att svara på dessa 50 frågor som du hittar här: http://lillalotta.wordpress.com/2010/11/14/50-fragor/



Ha det bra! -Lotta

2010-11-14 @ 11:56:49
URL: http://www.lillalotta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0