Bittra dagar

Värmen fungerade inte inne på kontoret idag, det var ruggigt kallt vilket resluterade i att alla var lite smågriniga, inte nog med att det var måndag liksom. Hoppas verkligen värmen fungerar imorgon, det är inte det lättaste att skriva med tummvantar på nävarna. Min nedräkning har börjat, 4 dagar kvar tills jag ska se Harry Potter, wooohooo! Jag får inte bli alltför exalterad, jag vill ju inte bli besviken.

Kvällen har jag spenderat med ett body pump pass och ett långt skype samtal med min älskade Becca. Vi har inte pratat sen jag lämnade Borlänge i våras, det var verkligen på tiden nu. Jag saknar henne sååååååååå! Jag har bokat ryanair till Sverige över jul, åker den 22. Har dock inte bokat någon hembiljett,,, det är ett senare projekt :P

Nu fick ni en liten kvick uppdatering, nu ska jag sova :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi. Harry Potter filmerna spelades in på mitt jobb. ;D

2010-11-17 @ 21:41:43
URL: http://lindaoerik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0