Årets Lucia

Tack för era fina kommentarer i förra inlägget. Det känns skönt att känna att det är tillåtet ha sina ups and downs ibland. Men nu efter några längders simmning på gymmet känns allt mycket bättre. Tyvärr är inte vädret det bästa i London för tillfället, det regnar massa vatten :( Men vet ni vad? Idag blev jag tilldelad platsen som årets Lucia på jobbet, jag ställer upp frivilligt för laget i syfte att skänka lite julefrid och glädje med ljus i mitt hår. Tänka sig att det redan snart är jul!? Det kommer gå fort nu! Åker till Sverige den 22 december för att fira jul med familjen. Nyår ska firas tillsammans med min kära lilla Carro, jag längtar ihjäl mig!!!!


Haha så här kommer jag se ut som Lucia fast med elektriska ljus i håret, vackert va? mohaha. Åh jag såg på ensam mamma söker idag på lunchen, det är sååå sorgligt att det bara är några få avsnitt kvar :(

Ikväll ska jag försöka komma i säng tidigt för jisses vad trött jag var idag! Hoppas ni alla haft en underbar dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0