Vilken jävla resa

Jag är glad över att vi inte gick till the Scandinavian Party igår, jag hade inte överlevt dagen. Jag har bra nyheter att dela med mig förresten! Jag och Saga var och tittade på lägenheten igår, ena killen som vi ska bo med visade runt i lägenheten och babblade som fan,, nya zeländare är fan svåra att förstå :P Den andra killen vi ska bo med är australiensare fast han var på Glastonbury festivalen så honom träffade vi tyvär inte. Vi älskar lägenheten trots att våra rum är i minsta lag. MEN vi har en stor TV i vardagsrummet och världens skönaste soffor ;) Vi får troligtvis flytta in i slutet på veckan. Fy fan vad kul det ska bli!!!!! PARTY!!!! hehe han snubben älskade verkligen oss så det var ingen tvekan om saken att vi skulle få flytta in.

Jo saken var den att i morse när jag skulle till jobbet gick det ingen Bakerloo line till Harrow and Wealdstone så jag var tvungen att åka National Rail till Harrow on the hill vilket ligger cirka 20 min promenad från mitt jobb och jag har ingen aning om vilken väg jag ska gå så jag sprang till närmsta taxi, skriker hysteriskt, kör mig till den stora Tesco (jag vet inte vart gatan heter där jag jobbar), kör fort som fan! Jag vägrar komma försent till jobbet på grund av att de väljer att reparera tunnelbanespår på helgerna. Men jag hann gått och väl. Dagen gick smärtfritt så jag var på toppenhumör när jag lämnade jobbet. Gick till Harrow and Wealdstone för att se hur jag skulle kunna transportera mig hem, hoppade på ett overground tåg som jag trodde skulle ta mig till Euston, det tåget tog mig i en cirkel. Jag hamnade på Harrow and Wealdstone igen för att jag missade hoppa av. Till råga på allt så kräktes en full kille på tåget. Han försökte dränka sina sorger i alkohol. Hela England gråter fan idag, jag har sett killar med tårar i ögonen på tunnelbanan. England förlorade mot Tyskland.. ledsamt.. Jag tog det kloka beslutet att ta en buss istället, jag hamnade långt ute i Edgware, fick ta tunnelbanan där ifrån och byta två gånger för att komma hem till Baker Street. Haha jaaa, vafan vilken dag alltså :P Men jag är nog fan lika glad för det!

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha om jag skulle bo i london skulle jag shoppa varje dag :d fin blogg btw!!

2010-06-28 @ 00:02:46
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0