Välkommen till samlingen

Den där duschen var den skönaste på länge (och den första på länge). Jag tror det var mina nya hårprodukter som jag inhandlade idag på Superdrug som gav den där lilla extra sköna känslan. Det finns mängder av produkter till ansiktet som motverkar rynkor och för tidigt åldrande.. självklart har jag antirynkkräm. Men idag har jag utvidgat mitt sortiment. Min pro age deodorant fick två vänner. Härmed vill jag välkomna mina nya hårvårdsprodukter till pro age samlingen.


deodoranten gör så att man inte får rynkor i armhålorna. Schampot och balsamet gör så att håret inte blir rynkigt, med andra ord motverkar lockar. Nä skämt åsido, de gör så att man slipper gråa hår.. eller kanske inte.. På tal om hår så har jag gått runt med värsta baluppsättningen idag. Jag har haft håret uppslängt i en knut i flera dagar nu vilket resulterade i att mitt hår blev jättelockigt. Tre hårnålar var allt som behövdes till min balfrisyr. Det är därför jag fått så många ragg idag, haha. Berättar mer om det sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0