Trevlig Midsommar!

Little frogs, little frogs are funny to see, no ears, no ears, no tails have they, koakakakoakakakakoakakakakaka! Jag hade glömt bort att det var midsommar idag! Och här sitter jag i ett soligt London, första gången på länge jag inte är med om en regnig midsommar :P Men nej, jag ska inte fira midsommar, jag ska jobba. Jag ska jobba på midsommar utan OB?! Borde jag be om extra pengar eller borde jag ta seden dit jag kommer(?!) Nä skämt åsido, det blir nog lite midsommarfirande imorgon efter jobbet. Idag ska jag ringa och intervjua svenska konsumenter, vem vill svara på massa frågor när det är midsommar? Jag är förberedd på att få X antal avhyvlingar idag. Dumma jävla Market Researcher :P

Snart bär det av till Baker Street, jag ska lätt ta en springtur i Regents Park ikväll!


Jag saknar Alexander!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0