Snabb update

haha jag måste bara ge en snabb update angående snubben på överslafen. Det är tydligen inte bara jag som tycker han är ett freak. Idag fick jag och freaket sällskap av två nya rumsvänner. Två tyskar från Köln (snygga dessutom). Tyskarna kom nyss in på rummet och berättade att freaket hade legat på sängen, druckit cider och kollat i porrtidningar haha. Jag sa ju att han var läskig! Han hade berättat för tyskarna att han bott ute på gatan hela vintern. Sofia, sa jag inte att han var en uteliggare?! Han har även hunnit berätta för dom att jag inte vill ha ett förhållande. Konstig människa det där!


fattar ni att han ligger och runkar ovanför mitt huvud?! bläää

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag vill se kort på tyskarna ;) ;)

2010-06-21 @ 00:27:45
URL: http://ihuntalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0