Möte och åter möten

Jag får jobberbjudanden hela tiden men jag och rekryterarna får typ aldrig tag på mig, nu har jag försökt ringa jobberbjudandena jag fick igår man jisses vad alla sitter i möten så här på morgonkvisten och på eftermiddagen jobbar jag för fullt så då kan inte jag svara. Nu väntar jag på att dagens jobberbjudande ska ringa mig så jag har lagt min askassa mobil på fönsterbrädet så att jag får någon mottagning. Min mobil är inte så pålitlig så jag måste nog hitta en ny mobil och absolut inte köpa den i en turkkiosk och så kanske jag måste byta operatör från Lyca till Orange eller Virgin. Mycket som måste fixas! När jag har pratat med dagens jobberbjudande ska jag in till Picadilly Circus och springa upp på Janes kontor för att få ett papper så att jag kan öppna ett bankkonto och få min första lön =)


När jag var i Regents Park häromdan så plåtade jag massa blommor, vackert va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0