Min middag

Vad är grejen med folk som inte fattar när man absolut inte vill prata?! Snubben på överslafen är ett extremfall av socialt handikapp. Kan han inte fatta att jag gett honom fetdissen? Han har frågat tusen gånger om jag har pojkvän, NEJ NEJ NEJ har jag sagt, då kommer följdfrågan, Vill du inte ha pojkvän? NEJ NEJ och åter NEJ, I love being single. Då börjar han muttra om att han längtar efter att hitta den rätta och slå sig till ro med. Lilla gubben, jag tror inte på att det finns nån för alla och du hamnar garanterat i det facket. Det har varit en händelserik dag så nu behöver jag en lång, varm dusch för att varva ner. Haha jag har inte duschat sen jag kom hit, jag vägrar köpa en skitig handduk i receptionen för £6. Jag har varit på Primark på Oxford Street och inhandlat en ny och fräsch handduk istället :P Ni kan räkna med fler inlägg idag, jag ska bara duscha av mig lite tunnelbanedamm och spola ner irritationerna i avloppet så att de rinner ut lång borta i Plumstead.

Jag tror jag vet vad det är som gör att jag blir så trött, det är min näringsfattiga mat..


Om jag inte dör av svält ska jag börja tro på Gud..

DUSCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0