Jariiiiibaaa!

Aaaaaaaaa jag döööör! Gick nyss in och kollade mailen. Två jobbmail, ett jobb från ett marknadsföringsföretag som försökt få tag på mig flera gånger men jag har tyvärr inte kunnat svara när jag varit på jobbet, de skrev att jag måste kontakta de så fort som möjligt för de stänger snart ansökningen. Fattar ni att de verkligen lägger ner massa tid på att kontakta mig? Jag som bara är en i mängden?! Eller är jag så jävla eftertraktad på marknaden? Åh herre gud, nu kommer det bästa! Jag har fått jobberbjudande att jobba för American Express, jag dööööör! Jag ska ringa dom imorgon men hoppa inte högt nu för jobbet kan vara i Brighton, eller så är det bara rekryteringsfirman som har huvudkontor där. Bara att få ett jobberbjudande från ett sånt företag är så jävla coolt! American Express på mitt cv, ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0