Jag skulle kunna döda...

för en liten laxfilé eller något som är mat. Har nyss pressat ner en tallrik osaltad gröt med blåbär, sitter i en skrikig matsal och typ svettas. Nu är jag trött på vandrarhem! Jag vill ha mitt egna rum där jag kan stänga dörren om mig och bläddra i en bra bok eller bara stirra i taket och lyssna på musik. Jag flyttar ut härifrån på lördag. Jag, Saga och SuperMario ska hyra en lägenhet på Baker Street för en vecka,, ska jag flytta in hos australiensaren 3 juli så måste jag ju ha tak över huvudet tills dess =)

Jobbet idag var inte så händelserikt, jag lärde mig att Tälje energi är ett jävligt bra elbolag och att det finns bittra människor. Träffade världens trevligaste slovak på jobbet, han är trummis, kan inte sjunga, är 26 år, bor i East Acton, har bott i London 5 år och Slovakien slog ut Italien idag. Vet ni vad jag ville säga med det här? Jo, att jag är en jävligt bra lyssnare. Jag vet dock inte om jag var en bra intervjuare, jag glömde fråga vad han hette... Vi snackade fotboll, kommunism och småskit. Det är så man fördröjer lite dötid på mitt jobb :P
Jag funderar på att dra mig tillbaka och lägga mig tidigt idag. Jag är jättesugen på att sträcka ut benen på en springtur i Hyde Park imorgon när jag vaknar.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0