Jag känner flytet

Det tar på krafterna att lära sig ett nytt jobb, just därför har jag inte bloggat +att jag föredrar vin och trevligt sällskap före datorn. Nu när jag har vänner liksom haha. Igår var första dagen på jobbet. Vill ni veta exakt hur viktig jag kände mig när jag satt på tunnelbanan tillsammans med alla affärsmän i kostym? Obeskrivligt viktig. Att jobba som market researcher är spännande på sitt sätt. Jag jobbar på ett franskt företag där jag gör undersökningar åt olika företag. Just nu håller vi på med ett projekt åt The European Commission. Spännande va? Som sagt så ska jag ju bara jobba på det här företaget i en månad (beroende på om det dyker upp andra projekt) och vet ni vad?! Nyss när jag kollade mailen så har jag fått två mail om intervjuförfrågan... Jag fick ett mail som kunde vara den bästa inkörsporten någonsin från London Marketing Services,, kolla in den här webbsidan! http://www.londonmarketingservices.com/ Just nu jobbar jag ute i zon 5, känns lite drygt faktiskt att behöva åka närmre en timma för att komma till jobbet. Det hade varit gött med ett kontor i zon 1 =) Jag ska ringa imorgon och se vad de kan erbjuda mig. De skrev i mailet att de gillar mitt CV, min utbildning (stort tack till Högskolan Dalarna) och mina ambitioner,, haha yes jag har skrivit i mina career objectives att jag ska bli Marketing Manager. Vi får se vad de säger imorgon när jag ringer!

Det börjar bli dags för mig att leta boende också.. kan ju inte bo på vandrarhem i all evighet. Men satan vad roligt folk man träffar! Åh jag gillade mina tyska killar som jag delade rum med, de flyttade ut idag *snyft*. Tur att det finns facebook!

Nu ska jag nog fan gå till toaletten och sedan slösurfa lite!


Vandrarhemmet faller nog fan ihop snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0