Jag har träffat min man

Vilken härlig dag jag haft idag! Jag har träffat min man, Mr Big Ben. Jag har varit i London över en vecka utan att tagit mig tid att träffa honom, idag var jag redo, jag kände att det var dags. Efter att spenderat timmar i Regents Park tillsammans med stora ankor och en bok så tog jag mod till mig och åkte till Embankment, strosade längs Themsen, och där var han. Lika ståtlig som jag tyckte när jag såg honom för första gången för nästan exakt fem år sedan. Det spratt till i kroppen på mig, fötterna lyfte från marken och alla problem som någonsin funnits i mitt liv försvann. Nu vet jag vad det är som gör att jag älskar London, det är Big Ben. För fem år sen bodde jag i Bexley och jobbade som aupair i en månad hos en familj som jag snabbt tröttnade på innan jag bytte till en familj i Notting Hill. Bexley ligger utanför London och jag kommer ihåg när jag skulle åka in till centrala London för första gången med tåget, jag kommer fortfarande ihåg när jag rullar in vid Tower Bridge och jag skymtar Big Ben långt borta, jag föll direkt. Hellst hade jag velat bo i klocktornet med råttorna.

Efter att ha beundrat min man så mötte jag upp Saga på Oxford Street för lite mat och shopping. Åh Saga har äntligen fått ett jobb, hon ska jobba på en bar =) Nu har livet löst sig för oss båda två och snart flyttar vi till nya flaten,, det ska bli så skönt med ett riktigt hem.




Ojoj vilken härlig sjöutsikt man har i Regents Park. Det är helt ofattbart att det kan finnas såna oaser i en storstad.


Bästa sällskapet någonsin


Världens godaste sallad från Pret a Manger med kräftstjärtar och avocado. Jag köpte en bok också som får mig att gråta.


Där står han, mannen i mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: carro

LOVE! Ska vi dela

2010-06-29 @ 13:20:28
URL: http://www.fitnessessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0