Jag är inte till salu

Men fy fan, ser jag ut som ett luder eller? Det dundrade in en turkkille på rummet nyss och skruvade dit något i fönstret. Han ställde 100 frågor, jag var tillochmed tvungen att ljuga om att jag har en pojkvän i Sverige som kommer om 2 veckor. Men trots det frågande han om jag vill flytta in hos honom i ealing i utbyte mot att jag lär honom engelska. Kommer aldrig hända. Sedan tänkte han erbjuda mig pengar för en kyss, är han knäpp eller? Slisko! På söndag ska jag kolla på ett rum i en flat i Willesden Green som ligger i zon 2 nordvästra London. Det bor australiensare och kiwi i lägenheten, allt jag önskar liksom. Just nu bryr jag mig inte så mycket om hur lägenheten ser ut, nu har jag bara som krav att det måste bo minst 1 australiensare i lägenheten, haha jag kanske borde flytta till Sidney istället? I annonsen hade de skrivit att de inte vill ha några weirdos, ingen som sitter och häckar på rummet, ingen som inte säger hej när man kommer innanför dörren. Gött med sociala människor, och se gillar de att dricka öl och gå på puben. Jag kommer stortrivas!

Börjar jobba kl 4 idag och jag känner att det börjar bli dags för lunch nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0