In da taxi

Yay! Nu är vi i vår lilla flat på 1 kvadratmeter... eller okej lite större är den. Jag och Saga har varit på Tesco och inhandlat mat så nu står hon och lagar köttfärssås till La Familia, till dessert blir det brittiska jordgubbar och grädde som jag ska vispa med gaffel haha. Internet suger men jag hade knappast föväntat mig nåt bättre,, engelsk kvalitet förstås. Vårat lilla rum är också engelsk standard förstås ;)


Så här lycklig var Saga när vi lämnade vandrarhemmet. Det där vandrarhemmet var inte det fräschaste. Bed bugs! Sänglöss, jag skojar inte, jag har hela kroppen full med bett så nu har jag smörjt in mig med kortison som söta Saga som numera heter Fairytale har försett mig med :)


Super Mario with the cricks, he brooke his leg in Hyde park. Mr Clumsy! haha


Hela taxin var full med vår packning :P

Nu blir det mat!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0