I am progressing

Har nyss tryckt i mig en riktig brittisk måltid, scrambeld egg, toast och korv, lovely. Det går framåt med min slovak på jobbet, idag frågade jag efter hans namn, han heter Mikael. Nästa steg är att fråga efter hans nummer. Eller borde jag först ta reda på vad han gör när han inte jobbar förutom att spela trummor så att jag kanske kan luska fram om han hänger med sin flickvän. Gör han inte det så kanske han är tillgänglig. Jag ska ha honom, så är det bara! Om han är snygg? njaa inte så värst, men jag gillar halvfula killar. Nä okej, han är inte ful, han är duglig ;) Nog pratat om min framtida man. Efter jobbet när jag slog på mobilen hade jag fått ett röstmeddelande av en Patrick från London marketing service,, de vill verkligen att jag ska komma på intervju för nu har de ringt flera gånger då jag inte kan svara. Jag ska ringa honom på måndag och hoppas på det bästa =)

Nu ska vi dricka lite vin och umgås här i vår lilla stuga!


Hur skulle Miakel kunna tacka nej till mig så snygg som jag är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0