Gomorron!

Gomorron på er era fulla midsommardårar! Vissa har ett jobb att sköta även på helgen, inte lätt att jobba på projekt med strikta deadlines inte. Så medans alla andra svenskar sitter i Hyde Park och dricker vin o äter jordgubbar så sitter jag på en stol framför datorn i Harrow. Det börjar bli dags för mig att gå till tuben och rulla ut mot förorten, jag skulle dock inte vilja påstå att jag är så pigg. Hur mycket går det att sova när man har en snarkande, spansk 90-talist med brutet ben bredvid sig i sängen? Ingenting. Det får bli en stor fet kopp te på stationen. Ikväll blir det Scandinavian Party! Yay! Cioa bellas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0