Fan vad slarvig jag är

Satte mig ner i sängen med datorn för att rensa mailen, fan jag borde vara mer uppmärksam märkte jag. Jag kan ha gått minste om ett asbra marknadsföringsjobb och ett mediajobb tack vare att jag inte kollar igenom mailen så noga. Jag ska iaf försöka ringa imorgon och se om erbjudandena fortfarande finns kvar. Det är helt sinnes att jag får så många jobberbjudanden. Tänk hur många det måste vara som söker så väljer de just mig. Det känns som en riktig ära måste jag erkänna. Jag är en lycklig jävel jag =)

Jag har ändrade planer förresten! Flyttar ut från vandrarhemmet imorgon. Jag, Saga och SuperMario flyttar till en lägenhet på Baker Street imorgon istället. Vi ska bo där en vecka. Alternativt ska även Saga och SuperMario flytta in i samma flat som mig i Willseden Green. PARTYYY haha.

Nu kära vänner ska jag sova, måste checka ut kl 10 imorgon, sedan bär det av till Baker Street med taxi.

haha vafan skrev inte jag gonatt i förra inlägget? Aja gonatt igen.

Kommentarer
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Londonblogg

Kalas! Kom ihag att de valjer dig for att du ar bra, det finns MANGA jobbsokande dar ute som inte far ett svar. Sen finns det vissa som far hur mycket som helst och det ar ett tecken!



Glad midsommar :)

2010-06-25 @ 11:41:44
URL: http://www.stinailondon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0