En ledig dag

Saga och Mario är på sjukhuset och gipsar om Marios ben så jag sitter i vårt lilla skyffe och äter frukost i lugn och ro. Jag är ledig idag så jag ska ägna dagen åt att springa runt och upptäcka London, eller iaf Regents Park. Åååå jag vill ha en bra bok och sen lägga mig i gräset och bara lata mig. Det låter som en plan va? Marios tre spanska vänner var här igår kväll, ohlalalala, jag har bokat in två av dom. Me gusta los pollas espanoles haha. Om jag tröttnar på Regents Park så ska jag sätta mig vid ett gathörn på Marylbone street och titta på ferraribilar, igår såg jag tre stycken. Jag går igång på motorljudet förstår ni. I den ena ferrarin satt två snubbar och visslade på mig men de var tyvärr inte min cup of tea, de var några nyanser för mörka och det går jag inte igång på. Fan, jag borde ringa Jane min agent och se hur vi ska göra med mitt bankkonto, måste ju ha ett nu för jag misstänker att jag ska ha lön idag..

Oh well, gå ut och njut av solen allihopa för det ska jag göra!


En pojkig 90talistkropp mohah

Kommentarer
Postat av: Emilia

läste din blogginfo här och det låter härligt med london! hur var det att hitta lägenhet etc, arbetar du kvar som au pair?

2010-06-28 @ 11:47:49
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0