Breakfast at Tiffanys

Njaaa kanske ingen frukost på Tiffanys direkt, men frukost på ett budgethostel. Brittiska jordgubbar och te, shit vad engelsk jag är. Alltså den där snubben på överslafen börjar gå mig på nerverna. Just nu sitter han upp i sängen och snarkar. Tur för mig att han drar i morgon. Jag tror han är en lögnare dessutom.. Han säger att han är från London. Jag har inte tänkt på det sen han sa det. Men nu vet jag. Varför ligger han på vandrarhem om han nu bor i London?! Och varför har han ingen London accent? Han har inte ens en brittisk accent. Jag tror snubben på överslafen är en rymmling från ett mentalsjukhus, typ ett mytomansjukhus eller nåt. Och han luktar fortfarande svett. Det här är fan inte okej alltså. Nu ska jag surfa lite (måste ju passa på när jag betalat £15 för en vecka) sedan ska jag springa ner till 3 på Queensway och införskaffa mig ett sim kort.


Min stadiga frukost! Planen var att köpa havregryn på Tesco så att jag kunde göra gröt men vafan de öppnade j inte förrens kl 12 och på Marks & Spencer hade de inga havregryn (!?)


The retard.. jag tog en smygbild i spegeln haha. Kan ni förstå hur en sån där ens vågar fråga mig om en date? gahh


Kommentarer
Postat av: soffan

hahahahah snälla kan du inte gå på en date med honom så att jag får något att skratta åt när du berättar om det sen?!

2010-06-20 @ 13:02:32
Postat av: Angelica

Sofia, det kommer ALDRIG hända

2010-06-20 @ 13:13:40
Postat av: Carro

Oh, Love nya stilen på bloggen. Ska bli Underbart följa denna/detta äventyr.

2010-06-20 @ 14:04:12
URL: http://Www.fitnessessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0