4 år senare

Kommer ni ihåg den tiden då vi surfade på modem? Den tiden då man inte kunde prata i telefon samtidigt som man var uppkopplad. Långsamt gick det till råga på allt. Sverige har världens bästa uppkopplingshastighet så jag kanske borde vänja mig vid att jag flyttat till ett mindre utvecklat informationsland?! Tur att jag är världens mest tålmodiga människa som inte har något emot att webbäsaren tänker. Oh well..

Det känns inte som att det var 4 år sen som jag bodde här. Det känns som att jag aldrig varit iväg, eller typ varit hemma i Sverige på jullov. Konstig känsla det där. Här har jag gått och målat upp värsta bilden av hur spännande London är och att det ska bli kul med lite nytt. Nu känns det här snarare som världens mest naturliga grej. Svårt att förklara,, och nej tro inte att jag är besviken, jag älskar fortfarande London. MEN det kommer bli skönt sen när jag har ett jobb och ett riktigt boende. Först då kommer jag kunna njuta av allt. Jag längtar tills på måndag då jag ska träffa rekryterare!

Alltså, fan den där killen som ville bjuda ut mig på date sitter på golvet, stirrar på mig, luktar svett och försöker prata med mig trots att jag är fullt upptagen med att knappra på datorn. Looser. Vad är grejen med loosers som försöker stöta på mig? Ser de inte att jag är världens snyggaste människa? En mörk kille med rastafarifläter ville ut och ta en drink med mig. Jag sa maybe för att vara trevlig,, då blev han arg och sa att jag borde vara ärlig.. jaja sa jag och tackade bestämt nej till en drink. Jag blir så matt.


Jag var ute på promenad idag.. Jag besökta mina gamla hoods. Jag bodde på denna gatan för 4 år sen =)


En staty på min pojkvän.. Jag tog en riktig långpromenad, genom Notting Hill, Portobello Road och Hyde Park. LOVELY!


Jag är så lång att jag slår huvudet i överslafen. Jag var tvungen att ta en bild på mig själv. Unge Herr Daniel tyckte det var för lite bilder på mig haha

Nu ska jag surfa vidare på mitt sega internet!


Kommentarer
Postat av: Mr D

Haha unge herr Daniel tycker att du ser helt underbar ut och borde som sagt lägga ut mer =)

2010-06-20 @ 00:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0