Tyngdlyftning

Jag har faktiskt varit på biblioteket och skrivit ut alla viktiga papper jag behövde. Man kanske borde investera i en skrivare och kanske en scanner? En fax från 80talet hade ju varit något också haha. Min lista börjar bli lång på saker jag måste köpa när jag fått drömjobbet som jag snart kommer få om man ska vara så optimistisk som bara jag kan vara.

  • Loubuotin pumps
  • Blackberry
  • Skrivare

Jag har legat på sängen och snackat med Sofia på skype, hon bor i skogen så det var lite knastrigt haha. Klockan är bara 4, denna dagen har varat en evighet, jag tror minsann jag ska ut på långpromenad och se om jag kan hitta nåt spännande istället för att ligga här och dricka Diet coke och bli tjock. Färga mitt hår ska jag göra ikväll också! Börjar nästan ana en rödlätt nyans i mitt huvud, ve och vasa.


Jag styrketränar med min laptop, den väger säkert nästan 2kg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0