Tomaten

Det blev ingen promenad, det blev en ordentlig löptur istället. Jag upptäckte att jag har springavstånd till IKEA och Wembley arena, vilken upptäcktsfärd. Det var varmare ute än vad jag trodde så svetten riktigt sprutade om mig. Jag har inte sprungit så överdrivet mycket sen jag kom till London, nu kom jag på hur mycket jag älskar att springa.


Titta vad omänskligt röd jag blev! Det ser ut som att ansiktet ska explodera och börja spruta blod. Jag trodde folk ute på gatorna tittade på mig för att jag var så snygg när jag var ute och sprang, nu vet jag varför de tittade på mig, de trodde jag var ett stopljus som rymt från rondellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0