Simma för att relaxa

Min telefon har gått varm hela dagen så jag var tvungen att kyla ner mitt öra med några längder i simbassängen. Först ringde rekryteraren som jag träffade i morse och sa att företaget som jag hade telefonintervju för tyckte jag lät fantastisk på telefon, sedan ringde en kille från ett marknadsföretag som ville bjuda in mig på intervju för ett Internship med lite betalt och efter det ringde en annan kille som anställde mig för ett projekt några dagar nästa vecka. Jag ska översätta lite material från engelska till svenska för MTV så det blir nog fabulöst =) Gött med lite extra klirr i kassan. Trots skrikande ungar och britter som inte kan simma så var det riktigt skönt att sträcka ut kroppen i bassängen. När jag fått lite balans i livet, typ börjat äta ordentligt och stressa ner, då ska jag bli medlem i gymmet, jag är sjukt sugen på ett Body pump pass! Ett rejält sådant så jag riktigt känner musklerna pumpa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0