Saturday

Gah, jag har vaknat upp med världens största finne på näsan, ni vet en sån där som bara tonåringar har. Min antirynkkräm från L300 tog slut igår så efter simningen återfuktade jag mitt ansikte med Bodybutter från Bodyshop. Kan det vara en faktor till finnen på min näsa?

Jag har försökt få tag på varenda jäkel i London idag som jag känner lite granna, alltså två personer med andra ord haha. Resten av mina nummer är nummer till killar som uppenbarligen inte verkar så sugna på vanlig hederlig vänskap.. knappast så att de vill springa på museum och ta en glass vid Themsen iaf. Jag behöver en kvinna, en kvinna som älskar att drömma om framtiden, en kvinna som aldrig ska skaffa barn, en kvinna som gillar att prata politik, i-landsproblem och Volvos företagsstrategier... Var finns denna kvinna? Du får givetvis vara man också så länge du inte är ute efter en dejt förstås för då är jag nog fan fel människa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0