Salladstallrik

Jag tror tyvärr inte jag fick jobbet, klockan är snart halv 4 och de har inte ringt så nu har jag gett upp hoppet :S Det känns lite tråkigt men det är bara att ta nya tag och hitta ett annat jobb. Jag kanske borde börja jobba i mataffär för att höja servicen på stället?! Är england världens minst service minded land mån tro? Jag var på Sainsburys nyss och inhandlade lite grönt, tjejen bakom kassan höll på att somna och gjorde sengångarrörelser. De kan väl åtminstone le lite åt kunderna, det kan ju knappast skada liksom.. Något annat som jag också har lite svårt för är när security vakter flirtar med en, det är bara oprofessionellt, för att inte tala om när ambulansförare tutar och vinkar glatt åt en. Sköt erat jobb i stället. Nu ska jag fortsätta med mitt jobbletande, wish me luck!


Min färgglada lunch =)


Kommentarer
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Londonblogg

Ser gott ut!



Och ge inte upp ang. jobbet, ibland ringer de 3 dagar for sent och ger ett glatt besked.



Och dagen ar absolut inte slut an sa det finns en massa hopp kvar :)

2010-07-20 @ 17:06:47
URL: http://www.stinailondon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0