Nytt bankkort

Yay nu har mitt nya visakort kommit, jag har dock inga pengar på det än :P Fast å andra sidan så måste jag ju ända vänta tills jag fått PIN-koden. Så idag ska jag för sista gången hämta upp min lön i cash hos min agentur, skulle egentligen hämtat dom i fredags men jag har inte riktigt haft tid, det är ju ett projekt att åka in till Piccadilly Circus och trängas med turister för att komma fram till kontoret. Rik som jag är så hade jag inte behov av pengarna ändå för tillfället.


Mitt vackra. gröna VISAkort från Lloyds. De är official partners till OS 2012, tror ni jag får en gratis biljett? Jag betalar ju faktiskt för mitt konto på banken och det innebär ju att jag också är med och sponsrar OS, indirekt iaf.. Nu kära vänner ska jag på hemligt uppdrag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0